За златото и планинското колоездене


Сигурно много от вас са изпитвали това - сравнимо с едно хубаво каране е само четенето на хубав разказ за каране.
Първият разказ, който привлече вниманието ми преди година-две, когато започнах да следя редовно форума на mtb-bg.com, беше разказът на Милен (zappa) за неговото изстрадано пътуване до София. След това четох още много впечатляващи и вълнуващи разкази и постове - такива, които те карат да се усмихнеш, да се пренесеш някъде далеч, да се замислиш - ех, защо сега навън е мокро и студено, защо трябва да стоя зад това бюро ...
Тези "златни прашинки" се губят в реката на хилядите други постове и мнения, затова реших да събера това, което, по мое виждане, заслужава да се отличи от останалите. Разбира се, това е строго субективно и индивидуално, но макар идеята ми да направим този подбор в рамките на mtb-bg.com да срещна одобрение, все не остава време за нейната реализация, поради по-сериозни задачи, които непрекъснато изникват пред администраторите на сайта.
Намеренията ми са да събирам в този блог подобни "златни зрънца", независимо дали са дълги разкази или кратки постове - всичко, което ми направи впечатление и реша, че си заслужава да бъде прочетено отново. Това не са просто истории и описания, а цветни и емоционални разкази. Надявам се на активно сътрудничество и предложения за включване, защото дори неща, които са ми били интересни преди време и съм се постарал да запомня, се губят и забравят, разпръснати из темите.
Всеки текст, намерил място тук, е цитиран така, както и където съм го прочел, като задължително присъства и линк към мястото, откъдето съм го взел, както и името на автора му. Работата по блога е непрекъснат процес, той ще търпи развитие, постоянно ще бъдат добавяни нови текстове, както и ще се променя външният му вид.

25.02.2011 г.

Ком - Емине

За епичните пътеписи по този маршрут ще дам директни линкове към съответните теми във форума на mtb-bg.com:

Светлин Денчев: КОМ-ЕМИНЕ. Или дотам и обратно

Пътепис на Борис Борисов, част 1
Пътепис на Борис Борисов, част 2
Пътепис на Борис Борисов, част 3

Ком-Емине 2010 - Иван Чолаков (cholla)

Iveca: Ком - Емине 1
Iveca: Ком - Емине 2
Iveca: Ком - Емине, снимки

Ком-Емине 2010 - Райко Стефанов (Rayko)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментарът ще бъде публикуван след одобрение от модератор.